MustangevolutionMustangevolution

  • Prodej vozů
  • Eshop
  • Servis
  • Zkušebna
  • Půjčovna
  • Performance parts
  • Blog
  • Kontakt
  • Čeština
  • English
+ 420 283 870 412

Mustang V6 – Procharger 470 PS

0
Čtvrtek, 17 března 2016 / Publikováno v Nezařazené

Mustang V6 – Procharger 470 PS

Go V6 GO!

Mnoho lidí se nás ptá, jaká maximální možná úprava lze udělat na V6 3,7 tak aby to auto opravdu jelo !!

Na to se dá odpovědět jedním slovem PROCHARGE (kompresor – mechanické turbo)! Protože je to opravdu velký rozdíl oproti sériovému stavu, rozhodně doporučujeme zainvestovat do podvozku a do brzd. Například stejným způsobem jako jsme postavili tohoto Stanga. Protože sériový podvozek a brzdy mají velký deficit bylo naší povinností tento problém vyřešit tak aby auto bylo stabilní při brzdění a reagovalo na podněty rodiče. Uvědomme si, že auto posouváme o třídu a kousek někam nad Mustanga 5.0 v atmosféře. To už vyžaduje komplexnější úpravu.

Nárůst výkonu je možný až 165 – 200k záleží na kalibraci ECU.

Námi upravený vůz: Mustang V6 (3.7) Duratec 37 – 3.7 L (3726 cc/227 CID) rok výroby 2013 s automatickou převodovkou.

HLAVNÍ ÚPRAVY:

1.Procharger kompresor – Sada

2.Brzdy: 5.0 plovoucí kotouče s hliníkovým středem + zadní upgrade plovoucích kotoučů 14″. A samozřejmě vhodná směs destiček!

3.Podvozek: Kompletní sada Roush Stage 2+ snížená světlá výška o 1/2 palce. Wattuv přímovod Cortex racing.

4.Hliníková kardanová hřídel od DSS Heavy duty! Rozhodně doporučujeme

5.Výfuky- koncové tlumiče Roush performance

Zásadní rozdíl a postřehy z jízdy:

Auto je velice agilní a to díky nízké celkové provozní hmotnosti, nárůst krouticího momentu je opravdu značný. Již po překročení 1500 otáček mustang uhání jak splašené divoké prase ! :- ) A mechanické turbíně nedochází dech ani ve výších otáčkách přes 5500RPM! Při překročení 4800RPM opět ucítíte tlak na váš hrudní koš, protože vačky se opět překlopí (přečasují) a turbína dodávající stabilní tlak okolo 8PSI se rozhodně nechystá ustoupit! Díky tomu je z auta „TOPGUN“ nebo „peklo na kolech“ nebo jak tomu chcete říkat. Už tomu chybí křídla.

Když se dostaneme k normální všední jízdě vše zůstává při starém, tím chci říct, pokud nebudete zrovna šlapat na plynový pedál tak spotřeba a jízdní komfort zůstává stejný, díky úpravám podvozku ale samozřejmě lepší. Motor má sametový chod bez cukání a spotřeba díky časování na EU benzín je o chloupek nižší. Pokud auto budete vodit ve výším spektru otáček spotřeba bude okolo 13-14l/100km s kompresorem, což je velice slušné!

Často kladená otázka: A vydrží to motor? Co na to říct? Pro laickou veřejnost jedině takto.

Proč by se tedy nabízely tyto aftermarketové kompresorové sady? Nikdo v USA nebude riskovat případné soudní nepříjemnosti! Tím chci jen říct, že je to odzkoušené na stovkách aut a opravdu se nemusíte bát o svůj motor!

Pro technicky založené: Motor 3.7 V6 Ford Duratec 37 – 3.7 L (3726 cc/227 CID je velice sofistikovaná a spolehlivá pohonná jednotka. Jedná se o lehký agregát osazený moderní technologií, stejný je instalovaný i do radikálu RXC 3.7 V6.

Jak to šlape:

Rubriky

  • Akce
  • Kalibrace ECU
  • ME edice vozů
  • naše produkty
  • Nezařazené
  • Novinky
  • servis

Archiv

  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Srpen 2019
  • Červenec 2019
  • Červen 2019
  • Květen 2019
  • Květen 2018
  • Leden 2018
  • Září 2017
  • Červenec 2017
  • Červen 2017
  • Květen 2017
  • Březen 2017
  • Únor 2017
  • Leden 2017
  • Říjen 2016
  • Září 2016
  • Srpen 2016
  • Červen 2016
  • Květen 2016
  • Duben 2016
  • Březen 2016
  • Leden 2016
  • Prosinec 2015
  • Listopad 2015
  • Říjen 2015
  • Září 2015
  • Srpen 2015
  • Červenec 2015
  • Červen 2015
  • Duben 2015
  • Březen 2015
  • Leden 2015
  • Listopad 2014
  • Říjen 2014
  • Září 2014
  • Srpen 2014
  • Červen 2014
  • Březen 2014
  • Prodej vozů
  • Eshop
  • Servis
  • Zkušebna
  • Půjčovna
  • Performance parts
  • Blog
  • Kontakt
  • Čeština
  • English

info@unitesta.com
+ 420 283 870 412

© 2020, UNITESTA spol. s r.o.
Všechna práva vyhrazena.

  • Prodej vozů
  • Eshop
  • Servis
  • Zkušebna
  • Půjčovna
  • Performance parts
  • Blog
  • Kontakt
  • Čeština
  • English

info@unitesta.com
+ 420 283 870 412

© 2020, UNITESTA spol. s r.o.
Všechna práva vyhrazena.

TOP