MustangevolutionMustangevolution

  • Prodej vozů
  • Eshop
  • Servis
  • Zkušebna
  • Půjčovna
  • Performance parts
  • Blog
  • Kontakt
  • Čeština
  • English
+ 420 283 870 412

ME500RSC: Tam, kde běžné GT končí, my začínáme! Pro modely 2015+.

0
Pátek, 17 března 2017 / Publikováno v Nezařazené

ME500RSC: Tam, kde běžné GT končí, my začínáme! Pro modely 2015+.

500k v atmosféře! ME500RSC ! Tam kde běžné GT končí my ZAČÍNÁME 6999rpm-7700rpm!

Kod: ME500RSC-472k, cena této úpravy je 147 299Kč s DPH.

Dále je zde sada pro zákazníky , kteří již mají od nás úpravu ME450 a chtějí se dostat na výkon ME500RSC. Níže je sada právě pro ně!

Kod: ME500RSC-450UP cena této sady je 108 779kč s DPH.

Poznámka: Úprava vyžaduje změnu zadních tlumičů výfuku, sériové tlumiče nejsou vhodné pro tuto specifikaci a to z důvodu špatné průchodnosti a velkému zpětnému tlaku, který negativně ovlivni výplach motoru ( doporučujeme koncovky ROUSH axle back, GT 350 Ford racing (sport), Roush ACTIVE EXHAUST, Ford Racing včetně X-pipe) Výfuky nejsou součástí této úpravy! Výfuky prodáváme zvlášť.

Rádi bychom Vám představili úpravu motoru a řídicí jednotky motoru s označením ME500RSC která se řadí přímo doprostřed mezi naše série ME450 a ME700.

Jedná se o atmosférický koncept který je naladěný díky komponentům z Ford Mustang Shelby GT 350 na výkon 472koní a krouticí moment 525N/m . Konkrétně jsme použili sací manifold (plénum) a škrtící klapku z Shelby GT350 dále zde máme námi upravené studené sání Airaid s upraveným rozvodem vzduchu pro rychlejší proudění vzduchu (MAF housing 112 mm ) ! Dále je součástí teto úpravy náš software řídicí jednotky z odladěním.

Porovnání série 421k a ME500RSC -472k:

Auto v sériovém stavu má o proti ME500RSC vyšší krouticí moment v nižších a středních otáčkách (pozor ne v celém rozsahu) ale pouze a jenom cca o 8- 10N/m. Ale znatelný rozdíl přichází ve vyšších otáčkách kde GT350 má vyšší krouticí moment a samozřejmě i výkon který se zastaví u čísla 472 koní při 7300RPM. A to vše díly velkému objemu vzduchu v sacím manifoldu který je o proti GT sacímu manifoldu o jeden litr vzduchu větší!

Při jízdě s touto úpravou nevnímáte pokles krouticího momentu v nižších otáčkách , celkově průběh výkonu pociťujete velice plynule až do samého vyvrcholení které přichází v 7 300 RPM a vše završí omezovač svým zaklepáním v 7 600 RPM To už je maximální možný strop! Je to jako při SEXU 😀 .

Věřte mi nebo ne ale s touto partnerkou je řidičský SEX daleko zábavnější !

Pro porovnání se zámořskými daty z USA. Proto zde vkládám grafy a připomínám že ztráty na pohonném ústrojí s manuální převodovkou jsou 20-22KW! Tak že si vše porovnejte sami :-D. Co si o tom myslíte? První dva grafy jsou z USA . Dále pokračují naše výsledky.

Rubriky

  • Akce
  • Kalibrace ECU
  • ME edice vozů
  • naše produkty
  • Nezařazené
  • Novinky
  • servis

Archiv

  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Srpen 2019
  • Červenec 2019
  • Červen 2019
  • Květen 2019
  • Květen 2018
  • Leden 2018
  • Září 2017
  • Červenec 2017
  • Červen 2017
  • Květen 2017
  • Březen 2017
  • Únor 2017
  • Leden 2017
  • Říjen 2016
  • Září 2016
  • Srpen 2016
  • Červen 2016
  • Květen 2016
  • Duben 2016
  • Březen 2016
  • Leden 2016
  • Prosinec 2015
  • Listopad 2015
  • Říjen 2015
  • Září 2015
  • Srpen 2015
  • Červenec 2015
  • Červen 2015
  • Duben 2015
  • Březen 2015
  • Leden 2015
  • Listopad 2014
  • Říjen 2014
  • Září 2014
  • Srpen 2014
  • Červen 2014
  • Březen 2014
  • Prodej vozů
  • Eshop
  • Servis
  • Zkušebna
  • Půjčovna
  • Performance parts
  • Blog
  • Kontakt
  • Čeština
  • English

info@unitesta.com
+ 420 283 870 412

© 2020, UNITESTA spol. s r.o.
Všechna práva vyhrazena.

  • Prodej vozů
  • Eshop
  • Servis
  • Zkušebna
  • Půjčovna
  • Performance parts
  • Blog
  • Kontakt
  • Čeština
  • English

info@unitesta.com
+ 420 283 870 412

© 2020, UNITESTA spol. s r.o.
Všechna práva vyhrazena.

TOP