MustangevolutionMustangevolution

  • Prodej vozů
  • Eshop
  • Servis
  • Zkušebna
  • Půjčovna
  • Performance parts
  • Blog
  • Kontakt
  • Čeština
  • English
+ 420 283 870 412

Kompresory Roush 4.6 GT 435K/Coyote 670 koní! S tím už se dá zažít nějaké ta sranda.

0
Čtvrtek, 05 května 2016 / Publikováno v Nezařazené

Kompresory Roush 4.6 GT 435K/Coyote 670 koní! S tím už se dá zažít nějaké ta sranda.

Pokud chceš dobře investovat, klikni na tento blog! Antistresová terapie.

Máte málo výkonu? Potřebujete přes 600koní? Ne ? Tak to nevíte co je zábava! Pokud ale řeknete ANO. Ta s tím Vám rádi pomůžeme.

Již 7 let jsme zástupci značky Roush. Od té doby jsem nainstalovali desítky kompresorových aplikací a s ohledem na uplynulou dobu jsme získaly spoustu drahocenných zkušeností, které jsme začali čerpat na modelech Mustang GT 4.6 tedy kompresor M90 který se nabízí i nyní pro všechny GTčka a tento set je velice oblíbený a hlavně jeho velikou předností je spolehlivost! V tom samém duchu je konstruován TVS 2300 kompresor  určený pro modely 5.0 Coyote 2011+. Liší se jen v pár detailech. Tím hlavním rozdílem je  objemem kompresoru který  je u M90 jeden litr vzduchu a u TVS2300 2,3l. Samozřejmě jsou zde další věci jako je  rozvod vody a vzduchu který je také u obou dvou jednotek jiný . Ale principiálně vše funguje na stejné bázi.

Nabízené sady kompresorů:

Mustang GT 4.6l 05-10  M90=435 série / 500HP tuned by Mustangevolution.cz

Mustang GT 5.0l 2011+ , zde je to rozdělené na 3 fáze.

Phaze 1-  571HP

Phaze 2-  625HP

Phaze 3-  670HP

Nedílnou součástí instalace kompresoru je přehrání řídicí jednotky a odladění. Kompresorová sada sice obsahuje software přímo od Roushe ale bez originál diagnostiky  a speciálního software určeného pro dealery ho do ECU nedostanete. A už vůbec to nebude fungovat na čínských kopiích těchto diagnostických zařízení. Na to raději zapomeňte !

Tak že k věci, existují dva způsoby přehrání ECU.

  1. Přehrajeme ECU originál softwarem Roush performance (nedá se již dál upravovat, je zde omezovač na 250km/h)
  2. Nebo odladíme vůz na zkušebně a napíšeme vlastní software, který lze postupem času dále upravovat a auto dále ladit např. 800koní. A není zde omezovač rychlosti.

Možná se ptáte teď to je sice hezká sranda  a docela bych o to měl zájem ale  co když mám auto u kterého mi běží fabrická záruka? Tak to není problém Roush poskytuje záruku 3 let a nebo 36 000mil. To už je solidní argument co se týče spolehlivosti.

Jak si představit kompresorový kit? Jak uvidíte níže na obrázcích  nejedná se pouze a jen o kompresor jako takový ( jednotka která skrývá dvě šroubovice).Ve třech velkých krabicích přijdou hadice na vodní chlazení , vzduchové hadice , intercooler , intercoolerový manifold(plénum),vstřikovače , svíčky ,klapka , sání, řemenice, el. instalace ….. . Veškeré tyto komponenty se musí nainstalovat a nahradí tak původní díly. Instalace dílů vyžaduje odborný servis a kalibraci ECU. Při neodborném zásahu do ECU při napojení nové kabeláže do řídicí jednotky, může dojít k nevratnému poškození celé řídicí jednotky a SJB.

Jaký je to pocit něco takového řídit? Při sešlápnutí plynového pedálu na doraz (WOT) je to asi něco takového jako když letadlo startuje na runway a vy si to neskutečně užíváte protože do té doby než se letadlo odlepí ze země je to právě ten nekonečný pocit zátahu který vás baví. Tedy alespoň já to tak mám.

A ať se propadnu do západního Německa, jestli kecám 😉 !

Jaká je spotřeba ? Při normální jízdě bez přeplňování ( cruizing, okrsky, město) je o trochu nižší než u standardně laděné atmosférického motoru z fabriky Ford v Flat Rock (USA). A to díky tomu, že auto má jiné časování určené pro palivo 95+. Ale když tomu zatopíte tak je to brutus! Něco okolo 26l/100km. Ale to není důležité píšu to sem jen tak protože mě nebaví to každému pořád opakovat.

Shelby GT500 2013+ nebo Coyote s kompresorem? Tak to je dobrá otázka nedokážu na ní odpovědět jednoznačně ten nebo ten. Každé auto má svoje Shelby je brutální bestie která neodpouští chyby a vůbec se s vámi  nebude mazlit a pokud jí budete kontrolovat „vymlaskne“ vás při prvním pořádném sešlápnutí plynu. Je to taková nádherná milenka s kterou si prožijete pěkné chvíle ale nemůžete se  na ní spolehnout! Zato Coyote + kompresor není pravým opakem ani poslušným beránkem. To ani moc nejde, když má výkon 670koní. Ale auto je v porovnání s Shelby agilnější a kontrolovatelnější. Zkrátka a dobře. Zůstane  zachovaná charakteristika GTčka ale ve výších otáčkách je to prostě řiditelná střela. A to Vám musí stačit!  Nebo si to zkuste sami ! 😉 Volejte !

Rubriky

  • Akce
  • Kalibrace ECU
  • ME edice vozů
  • naše produkty
  • Nezařazené
  • Novinky
  • servis

Archiv

  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Srpen 2019
  • Červenec 2019
  • Červen 2019
  • Květen 2019
  • Květen 2018
  • Leden 2018
  • Září 2017
  • Červenec 2017
  • Červen 2017
  • Květen 2017
  • Březen 2017
  • Únor 2017
  • Leden 2017
  • Říjen 2016
  • Září 2016
  • Srpen 2016
  • Červen 2016
  • Květen 2016
  • Duben 2016
  • Březen 2016
  • Leden 2016
  • Prosinec 2015
  • Listopad 2015
  • Říjen 2015
  • Září 2015
  • Srpen 2015
  • Červenec 2015
  • Červen 2015
  • Duben 2015
  • Březen 2015
  • Leden 2015
  • Listopad 2014
  • Říjen 2014
  • Září 2014
  • Srpen 2014
  • Červen 2014
  • Březen 2014
  • Prodej vozů
  • Eshop
  • Servis
  • Zkušebna
  • Půjčovna
  • Performance parts
  • Blog
  • Kontakt
  • Čeština
  • English

info@unitesta.com
+ 420 283 870 412

© 2020, UNITESTA spol. s r.o.
Všechna práva vyhrazena.

  • Prodej vozů
  • Eshop
  • Servis
  • Zkušebna
  • Půjčovna
  • Performance parts
  • Blog
  • Kontakt
  • Čeština
  • English

info@unitesta.com
+ 420 283 870 412

© 2020, UNITESTA spol. s r.o.
Všechna práva vyhrazena.

TOP