MustangevolutionMustangevolution

  • Prodej vozů
  • Eshop
  • Servis
  • Zkušebna
  • Půjčovna
  • Performance parts
  • Blog
  • Kontakt
  • Čeština
  • English
+ 420 283 870 412

Šedý Coyote

0
Úterý, 17 března 2015 / Publikováno v Nezařazené

Šedý Coyote

Další přírůstek pro závody z naší dílny, vypilovaný v každém detailu.

Zákazník k nám přišel s tím, že by chtěl začít jezdit na okruhu. Protože s jeho 800 koňovou Shelby je to složitější a nebyla postavena ( mimochodem také od nás ) na okruh, zakoupil od nás Šedého Mustanga GT s motorem 5.0 Coyote 413 HP z roku 2014, který měl najeto pouhých 700km. Auto bylo v plné výbavě od parkovací kamery až po kožené sedačky.

Jako první se začal stavět podvozek. Na předku byla nainstalována spodní vodící ramena Ford Racing páté generace s vylepšenou geometrií pro závodní účely, a které pasují na další plánované úpravy podvozku. Třeba ke speciálně upraveným kulovým čepům Steeda X 11, které zvyšují ,,roll-center,, u aut se sníženou světlou výškou. Tím snižují naklánění karoserie a zlepšují ovladatelnost vozu. Přední stabilizátor Eibach je nastavitelný ve třech bodech kvůli regulaci přetáčivosti nebo nedotáčivosti. Tento stabilizátor ve spojení s CorteX Extreme grip odpružením je nejlepší možná kombinace, která se dá nainstalovat. Celý ,,coil-over,, pasoval a nebyly nutné žádné zásahy. Dvojitě stavitelné tlumiče JRI, pružiny Eibach a speciální uložení tlumičů, vše od našeho dodavatele podvozků Cortex Racing. Auto se dá lehce vyvážit, může se měnit světlá výška a další…. Pro každý okruh.

V zadní části se namontoval také coil-over systém CorteX a stabilizátorem Eibach. Dále Wattův přímovod pro stabilizaci nápravy, s tím je dané nové víko diferenciálu kde je uchycený od nápravy

Pro oddech diferenciálu byla namontovaná nádobka s filtrem zachycující olej.

Spodní vodící ramena zadní nápravy CorteX byla také vyměněna, jsou stavitelná a dodávají se s relokací.

Spodní krutné rameno ,,Torque Arm,, pro maximální grip, které tlačí nápravu směrem do vozovky zajistí rychlé výjezdy ze zatáček, je připevněno na víko diferenciálu a v karoserii přibližně v místech za předníma sedačkama.

Do interiéru byl nainstalován závodní rám a karbonové sedačky, z nichž sedačka řidiče váží 4.5kg a je posuvná díky mechanismu od Sparco. Obě mají 6-bodové pásy Sabelt.

Na motoru se mnoho úprav nedělalo, je to klasický 5.0, s tím že má na sobě studené sání Cobra Jet s oválnou škrtící klapkou Ford Racing Super Cobra Yet. Náš softwarový inženýr Hlaďour strávil s tímto autem hodiny na válcové zkušebně, aby následně vytvořil nejlepší program na míru pro vůz. Následně zvedl výkon na 460 koní z původních 413.

Rubriky

  • Akce
  • Kalibrace ECU
  • ME edice vozů
  • naše produkty
  • Nezařazené
  • Novinky
  • servis

Archiv

  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Srpen 2019
  • Červenec 2019
  • Červen 2019
  • Květen 2019
  • Květen 2018
  • Leden 2018
  • Září 2017
  • Červenec 2017
  • Červen 2017
  • Květen 2017
  • Březen 2017
  • Únor 2017
  • Leden 2017
  • Říjen 2016
  • Září 2016
  • Srpen 2016
  • Červen 2016
  • Květen 2016
  • Duben 2016
  • Březen 2016
  • Leden 2016
  • Prosinec 2015
  • Listopad 2015
  • Říjen 2015
  • Září 2015
  • Srpen 2015
  • Červenec 2015
  • Červen 2015
  • Duben 2015
  • Březen 2015
  • Leden 2015
  • Listopad 2014
  • Říjen 2014
  • Září 2014
  • Srpen 2014
  • Červen 2014
  • Březen 2014
  • Prodej vozů
  • Eshop
  • Servis
  • Zkušebna
  • Půjčovna
  • Performance parts
  • Blog
  • Kontakt
  • Čeština
  • English

info@unitesta.com
+ 420 283 870 412

© 2020, UNITESTA spol. s r.o.
Všechna práva vyhrazena.

  • Prodej vozů
  • Eshop
  • Servis
  • Zkušebna
  • Půjčovna
  • Performance parts
  • Blog
  • Kontakt
  • Čeština
  • English

info@unitesta.com
+ 420 283 870 412

© 2020, UNITESTA spol. s r.o.
Všechna práva vyhrazena.

TOP