MustangevolutionMustangevolution

  • Prodej vozů
  • Eshop
  • Servis
  • Zkušebna
  • Půjčovna
  • Performance parts
  • Blog
  • Kontakt
  • Čeština
  • English
+ 420 283 870 412

DPF /EGR Delete Ford 6,4L a 6,7 diesel

0
Pátek, 17 července 2015 / Publikováno v Nezařazené

DPF /EGR Delete Ford 6,4L a 6,7 diesel

Ford F-250 / F-350/ F-450… DIESEL

Ukážeme Vám způsob jak Vaše F-ko udělat ještě zábavnější .

Jak říká DIESEL klasik „NO SMOKE NO RUN!“ (NO SMOKE NO FUN!)

Bohužel dnešní doba je doba EKOLOGICKÁ! V této době automobilky produkují silné dieselové moderní agregáty, které mají ohromný výkonový potenciál, ale bohužel výrobci jsou limitováni stále více se zpřísňujícími emisními limity! A proto produkují agregáty s nastavením cca 30-50% pod výkonnostní limit motoru. Moderní dieselové agregáty s vysokotlakým vstřikováním common rail a turbo přeplňováním mají jednu velkou nevýhodu a to je, že jsou obvykle doplněny EGR -systémem (engine gas recirculation) prakticky to znamená, že část výfukových plynů se vrací přes EGR ventil zpět do sání a znovu dochází k přepálení těchto výfukových plynů s nasátým vzduchem ve spalovacím prostoru, to má za důsledek po čase silné znečištění částí sacího potrubí. Další v řadě je DPF systémem ( Diesel particulate filter cleaner) neboli filtr pevných částic spojený s katalyzátorem. Oba dva tyto systémy omezují Váš vůz Stát se Dieselovým vládcem světa! Protože na rozdíl od benzínových agregátů , na dieselovém motoru s přeplňováním za pomocí turbodmychadla nemusíte měnit žádné hardwarové komponenty motoru tak aby jste dosáhli vyššího výkonu. (maximálně Air box s větší kapacitou vzduchu) Stačí pouze upravit software řídicí jednotky a odborně odstranit EGR a DPF. A rázem máte k dispozici o 180HP více a 400Nm krouticího momentu (za předpokladu že se bavíme o Ford USA dieselových motorech 6,4 a 6,7.
Ale není podmínkou tyto systémy z auta demontovat. To se vyplatí pouze pro maximální možné nastavení. TZN software řídicí jednotky EXTREME! (o 180HP více a 400Nm krouticího momentu. )
Nabízíme i zvýšení výkonu u sériových motorů s DPF a EGR . Zde je nárůst výkonu cca o 40-90 HP a 200Nm kroutícího momentu.

Jako přenosové zařízení softwaru lze použít tyto zařízení – Vše skladem!

SCT X4 – pro vozidla s DPF a EGR – software Mustangevolution.cz

SCT Live Wire TS _Last gen– pro vozidla s DPF delete a EGR delete- software Mustangevolution.cz (nutná kalibrace u nás v servise)

Bully dog-Platinum GT -40420– pouze pro vozy vybavené DPF a EGR, nabízí zvýšení výkonu u pohonných jednotek 7.3L- (pro 7.3 motory je nutná kalibrace PCM u nás na servise)

  • DPF – filtr pevných částic.
  • Ford F-350 – příklad a popis důležitých částí DPF filtru.
  • EGR ventil Ford
  • Splašené trubky _DPF delete kit
  • F-ko na dynu!
  • Využití výkonu v praxi.

Rubriky

  • Akce
  • Kalibrace ECU
  • ME edice vozů
  • naše produkty
  • Nezařazené
  • Novinky
  • servis

Archiv

  • Únor 2020
  • Leden 2020
  • Listopad 2019
  • Říjen 2019
  • Září 2019
  • Srpen 2019
  • Červenec 2019
  • Červen 2019
  • Květen 2019
  • Květen 2018
  • Leden 2018
  • Září 2017
  • Červenec 2017
  • Červen 2017
  • Květen 2017
  • Březen 2017
  • Únor 2017
  • Leden 2017
  • Říjen 2016
  • Září 2016
  • Srpen 2016
  • Červen 2016
  • Květen 2016
  • Duben 2016
  • Březen 2016
  • Leden 2016
  • Prosinec 2015
  • Listopad 2015
  • Říjen 2015
  • Září 2015
  • Srpen 2015
  • Červenec 2015
  • Červen 2015
  • Duben 2015
  • Březen 2015
  • Leden 2015
  • Listopad 2014
  • Říjen 2014
  • Září 2014
  • Srpen 2014
  • Červen 2014
  • Březen 2014
  • Prodej vozů
  • Eshop
  • Servis
  • Zkušebna
  • Půjčovna
  • Performance parts
  • Blog
  • Kontakt
  • Čeština
  • English

info@unitesta.com
+ 420 283 870 412

© 2020, UNITESTA spol. s r.o.
Všechna práva vyhrazena.

  • Prodej vozů
  • Eshop
  • Servis
  • Zkušebna
  • Půjčovna
  • Performance parts
  • Blog
  • Kontakt
  • Čeština
  • English

info@unitesta.com
+ 420 283 870 412

© 2020, UNITESTA spol. s r.o.
Všechna práva vyhrazena.

TOP